Nuffnang Ads

Follower

Monday, 11 June 2012

Leka BerBW

Salam semua...


Dah dohari tak bw kat blog2 kegemaran kaktee. Seronok taw dpt bw, kadang2 tu tersenyum sorang2. Malah ada jugak tertawa terkekeh2 terutama bw kat blog nisa kay dan sepet.


Dan kalo kaktee nak tau byk info kaktee selalu bw kat blog sharinginfoz. Taktaula nape, suka sgt bw kat blog tu, terasa agak rapat dan tak segan nak beri komen padahal bukan kenal pon, malah taktau canne rupe dia. Mesti hensem kan cam anak dia yg slalu kluar dlm blog dia...kekeke. Selain tu suka jugak bw kat blog madammondoq dan jugak blog wawa tasliman


Sebenaqnya kaktee bw kat sume blog yg ada kat dlm blog diari maya nee terutamanya blog exchange tu. Cuma tak sume habis dlm sehari, bw gilir2 la. Kadang2 kalu nampak tajuk2 yg menarik tu itu yg kaktee dahulukan. Adilkan? Jadik korang kena la tulis tajuk2 yg menarik tau... hahaha bajet melampau!


Kaktee tulis nee sebab nak korang sume tahu yg kaktee amat sukakan korang sume, tak kira yg lelaki ka yg pompuan ka, yg muda ka atau yg tua ka... TUA tu sebut slow sket ek. kihkihkih.


Sekian. Daaa...!!!

2 comments:

Sharinginfoz said...

Rajin betul jalan2 ya, thanks for reading my entry

vidalsisah said...

Kite suke canne...hehe.