Nuffnang Ads

Follower

Sunday, 27 May 2012

Blogger Style - Part 2

Salam kekawan semua...




Style Si Blogger Cute Nisa Kay


Ari tu dah buat entri tentang gaya fatin liyana. Kali nee plak akak nak tulis entri berkaitan ngan gaya nisa kay, salah satu di antara si blogger2 femes. Kaktee suka tgk gaya dia, sume yg dipakainya nampak kena. Sweeeet ajer. Sume gambar2 nee kaktee dpt dr google dan jugak blog2 yg lain. Dr blog nisa takleh ambik taw... kecewe i.


busana yg sama tp boleh divariasikn dgn tudung dan kasut yg berlainan


fesyen terkini padanan baju kembang labuh dgn jaket, nampak sweet sgt


kaktee suka sgt ngan gaya yg ini... mengancam


gaya santai


wah... gaya yg marvellous


nampak lebih rugged


nampak lebih lembut dlm busana ney


ini pon


wohoo... like a princess



Harap ianya jugak menjadi inspirasi kpd anak2 buah, bekas anak2 mrd cg tee atau sesiapa saje yg membacanya. Okey cukup lah dulu, sambung lg di lain entri dgn si blogger yg lain plak ya.


Sekian. Daaa...!!!

2 comments:

madammondoq said...

amboi.. cik nisa dah jadi model pulak kat sini yek..

vidalsisah said...

Tu la... cantik kan dia ni. Tq singgah sini, makin teruja akak.